اختصاص غرفه دائمی برای عرضه تولیدات زندانیان لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اختصاص غرفه دائمی عرضه تولیدات زندانیان فعال در حوزه صنایع دستی استان خبر داد.

عطا حسن‌پور گفت: غرفه دائمی با هدف نمایش و عرضه تولیدات زندانیان لرستان در محل بازارچه دائمی صنایع دستی محوطه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک خرم آباد اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: این اقدام بر اساس تفاهم‌نامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان زندان‌های کشور برای توانمندسازی زندانیان و همچنین حمایت از تولیدات و فعالیت‌های آنان انجام شده است.

حسن پور افزود: با انعقاد این تفاهم نامه از ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در حوزه صنایع دستی و کمک به معیشت خانواده‌های آسیب‌دیده زندانیان با فروش محصولات تولیدی آن‌ها حمایت می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان به موقعیت ویژه و مناسب بازارچه دائمی صنایع دستی خرم‌آباد و امکان حضور گردشگران در ایام مختلف سال اشاره کرد و گفت: بازارچه دائمی صنایع دستی خرم‌آباد برای عرضه تولیدات صنایع دستی بومی و شاخص استان از محل اعتبارات ملی و استانی اداره‌کل میراث فرهنگی لرستان، سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شد.

عطا حسن پور در ادامه گفت: این بازارچه هم اکنون با ۲۸ غرفه ثابت، آماده ارائه خدمت به هم‌استانی ها، مسافران و گردشگران است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.