کشف ۳۷۷ کیلو تریاک و حشیش در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۳۷۷ کیلو تریاک و حشیش خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت:در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و موادافیونی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های حاجی آباد و میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از حمل و دپو سه محموله موادمخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند.

او ضمن اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی ازماموران پلیس مبارزه باموادمخدر، در عملیات اول گفت:با هم افزایی اطلاعاتی پلیس استان یک محموله سنگین موادمخدربا همکاری پلیس مبارزه باموادمخدرشهرستان رودبارجنوب کرمان خودروی پراید حامل موادمخدر را شناسایی و در طی یک عملیات ضربتی از این خودرو ۱۹۷ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف و راننده را دستگیر نمودند.

سردار جاویدان در خصوص عملیات دیگر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان حاجی آباد با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، در منزلی دریکی از روستا‌های شهرستان را مورد شناسایی ودر یک عملیات پلیسی و در بازرسی منزل مسکونی مقدار ۱۴۹ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف، یک دستگاه خودروی سمندنیز توقیف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

این مقام ارشدانتظامی استان دررابطه باعملیات سوم کشف موادمخدرگفت:ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودرو‌های عبوری محور میناب - بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست صادر که پس از تعقیب و گریز، راننده دستگیر و از خودروی توقیفی ۳۰ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت:در مجموع این سه عملیات ۳۷۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش کشف شد و متهمین با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی گردیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.