خانواده شهدای بین‌الملل و مدافع حرم تجلیل شدند

نشست تجلیل از خانواده شهدای بین الملل (ده کشور عربی) و مدافع حرم به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خدادادی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: در ادبیات دینی و انقلابی ما از زمانی که به مقدسات ما و مسلمانان در سوریه و عراق حملاتی شد و داعش فضا‌های نورانی ما را مورد جسارت قرار داد، مومنانی از سراسر دنیا دور ام جمع شدند و تلاش کردند از حریم توحید و ایمان دفاع کنند.

وی افزود: دوران جدیدی پس از دوران تقسیمات کشوری اتفاق افتاد و در آن امت واحده‌ای که مدنظر اسلام بوده و فارق از تفاوت، رنگ و پرچم و از کشورهایی، چون پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه و یمن در کنار پرچم لااله الله دور هم جمع شدند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشورعنوان کرد: ما امروز خواستیم دور هم جمع شویم و از مجاهدان و فعالان فرهنگی و این امت واحده تقدیر و تجلیل کنیم. ضمن اینکه اگر این امت واحده از ظرفیت اصلی خود استفاده کنند دیگر کفار نمی‌توانند جامعه اسلامی را اذیت و آزار دهند.گر ما امروز گردهم جمع شدیم برای این دلیل است که یک گردهمایی سمبلیک و نمادین داشته باشیم. بر این اساس است که می‌بینیم خانواده‌های شهدا و مدافعان حرم و عزیزانی که از کشور‌های مختلف در کشور ما حضور دارند و عملیات‌های فرهنگی را برعهده دارند.

حجت‌الاسلام خدادادی توضیح داد: ما با برگزاری این نشست به دنبال این هستیم که نشان بدهیم امت واحده با خون پاک شهدا وز به روز بزرگ‌تر شده و برای ارتقای انسانیت و آزادگی تلاش می‌کند. امت واحده در برابر ظلم ایستاده و در مقابل اشغالگری ایستاده و در برابر ظالمان دنیا ایستاده است که در برابر انسان‌های پاک و آزاده ایستاده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.