سوگواره ملی حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز برگزار می‌شود

اختتامیه سوگواره ملی حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) آبان ماه در شیراز برگزار می‌شود.

حجت الله طلایی معاون فرهنگی آستان مقدس حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اظهار کرد: به مناسبت سالگرد حادثه‌تروریستی به زائران آستان مقدس حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) اختتامیه سوگواره ملی شاهچراغ (ع) به صورت مجزا در بخش‌ها و زمان‌های مختلف برگزار می‌شود.

او ادامه داد: سوگواره ملی حضرت شاهچراغ (ع) در ۱۶ رشته و در ۴ بخش هر کدام به طور مجزا برگزار می‌شود شامل آفرینش‌های ادبی با مرکزیت بسیج هنرمندان استان فارس با موضوع شعر، داستان، دلنوشته و خاطره مهلت ارسال آثار از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۵ تیر ماه و اختتامیه ابتدای مرداد ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

طلایی افزود: در بخش هنر‌های تصویری و انیمیشن با مرکزیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشته‌های نماهنگ، مستند کوتاه، مونشن گرافی، پوستر مونشن، فیلم داستانی و نمایشنامه و مهلت ارسال آثار در این بخش پایان شهریورماه و اختتامیه مهر ماه امسال برگزار می‌شود.

بخش هنر‌های تجسمی نیز با مرکزیت حوزه هنری استان فارس در رشته‌های گرافیک، پوستر، تایپو گرافی و نقاشی کلاسیک و دیحیتال، مهلت ارسال آثار ۳۱ شهریور ماه و اختتامیه مهرماه است.

طلایی بیان کرد: در بخش صدا، موسیقی، سرود، تک آهنگ، نمایش رادیویی از سوی صدا و سیمای مرکز فارس مهلت ارسال پایان مرداد ماه تعیین شده و اختتامیه شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: در بخش رسانه پس از تصمیم گیری به اطلاع اصحاب رسانه می‌رسد. به نفرات اول، دوم و سوم از ۱۰ تا ۱.۵ میلیون تومان جوائز نقدی همراه با تندیس حرم مطهر اهداء می‌شود.

طلایی گفت: اختتامیه سوگواره، آبان ماه مصادف با سالگرد حادثه تروریستی زائران حرم مطهر و در بارگاه ملکوتی حضرت احمدبن موسی (ع) برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.