کشف سه مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز

سه مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز با ۷۲ دستگاه ماینر کشف و جمع‌آوری شد.

عبدالحمید عباس شیاری گفت: ۳ مزرعه ماینر توسط حوزه برق منطقه یک اهواز شناسایی شده است، این تعداد دستگاه روز گذشته در منطقه حصیر آباد و باهنر اهواز با همکاری کلانتری ۱۱ کشف و ضبط شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز می‌گوید: شهروندان می‌توانند برای اطلاع رسانی در خصوص ماینر‌های غیرمجاز از طریق اپلیکیشن برق من، سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat و نیز با شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ برای ثبت گزارش برای معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

به گفته او اختلاف هزینه برق مصرفی برای تولید رمزارز با قیمت جهانی و سود قابل توجه از این روش، باعث بکارگیری گسترده ماینر‌های غیرمجاز شده که با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضائی و همیاری مردم درحال شناسایی و جمع آوری این دستگاه‌ها هستیم.

فرمانده انتظامی اهواز مرداد ماه از کشف یک مزرعه استخراج رمز ارز دیجیتال در اهواز خبر داد و گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده شرکت توزیع برق از یک واحد مسکونی تعداد ۳۶ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال کشف و جمع آوری شد.

سرهنگ حسین زلقی می‌گوید: کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

برچسب ها: کشف ماینر ، رمز ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.