زمین گیر شدن قاچاقچی آرد در استان قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از زمین گیر شدن قاچاقچی آرد و خروج ۹ تن و ۳۶۰ کیلوگرم آرد خبر داد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: قاچاقچی آرد در این استان حین خروج ۹ تن و ۳۶۰ کیلوگرم آرد به یکی از استان‌های همجوار با پیگیری بازرسان این سازمان شناسایی و متوقف شد.

خدایاری افزود: این میزان آرد معادل ۲۳۴ کیسه که قرار بود در داخل استان قزوین توزیع شود، بامداد گذشته با سوداگری راننده خودروی حمل آرد به خودروی دیگری منتقل شده و درحال ورود به استان دیگری بود.

وی اضافه کرد: پس از شناسایی دو متهم برای ارتکاب این قاچاق، سریعا پرونده قضایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

خدایاری گفت: با توجه به اینکه جابه‌جایی آرد به خودروی فاقد مجوز در داخل یک شرکت تولید آرد صورت گرفته و باید در آینده برای مقام قضایی توضیح دهد.

به گفته وی، این راننده خودرو حدود یک ماه گذشته نیز به ارتکاب قاچاق آرد مبادرت داشته و در نزد محاکم قضایی ۵۶ میلیون تومان جریمه شده بود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: هیچ خودروی حمل آردی حق ندارد بدون هماهنگی و صدور مجوز بار‌های موجود در خودرو را به خودروی دیگری منتقل کرده و یا تغییر مسیر دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.