الکترونیکی شدن امضای مدیران شرکت‌ها گام نخست هوشمندسازی ثبت شرکت‌ها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: در گام اول هوشمند سازی و الکترونیکی شدن فرایند ثبت شرکت‌ها، تمام پرداخت‌ها و امضای صاحبان و مدیران شرکت‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

 مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: با الکترونیکی شدن تمام پرداخت‌ها و امضای صاحبان و مدیران شرکت‌ها، نیازی به مراجعه صاحبان و مدیران شرکت‌ها به اداره ثبت شرکت‌های استان یزد برای پرداخت هزینه‌های آگهی و امضاء و دریافت آگهی نیست.

او افزود: صاحبان و مدیران شرکت‌ها ابتدا می‌بایست با مراجعه به سایت کانون سردفتران و دفتریاران و اطلاع یافتن از دفاتر اسناد رسمی متولی امضای الکترونیکی نسبت به گرفتن امضای الکترونیکی و توکن مربوطه اقدام کنند.

مدیرکل ثبت اسناد استان یزد با بیان اینکه سازمان صمت نیز امکان امضای الکترونیکی فراهم نموده است، ادامه داد: صاحبان و مدیران شرکت‌ها و کسانی که به صورت قانونی حق امضای دفاتر شرکت‌ها را دارند باید امضای الکترونیکی و توکن مربوطه را تهیه کنند.

اقبال تصریح کرد: این افراد در صورت نیاز می‌توانند با مراجعه به پنجره «ثبت من» در سایت سازمان ثبت اسناد واملاک کشور نسبت به پرداخت هزینه مربوطه و امضای الکترونیکی آگهی تاسیس یا تغییرات شرکت و موسسه خود را دریافت کنند.

او اظهار امیدواری کرد تا بزودی مراحل تعیین نام شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری نیز با استفاده از هوش مصنوعی بصورت الکترونیکی و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
امیدوارم در کل استان های ایران اجرا شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
احسنت