کشف تریاک جاساز شده طی یک عملیات اطلاعاتی

سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان از کشف ۴۲ کیلو گرم تریاک جاساز شده و دستگیری یک نفر قاچاقچی در یک عملیات اطلاعاتی پلیس این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "غلامرضا نورا" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی فعالیت گسترده و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس زاهدان، نگهداری و جاساز محموله‌ای از مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان سابقه دار در سطح شهر زاهدان برای ماموران آشکار شد.
 وی در ادامه با اشاره بررسی‌های تخصصی و شناسایی دقیق مکان مورد نظر توسط ماموران پلیس گقت: تیم مشترک پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ شیر آباد در یک عملیات هماهنگ اقدام به بازدید قانونی از این واحد مسکونی کردند.
سرهنگ نورا از کشف ۴۲ کیلوگرم تریاک بسته بندی شده که به طرز ماهرانه‌ای در یکی از اتاق‌های این واحد جاساز شده بود خبر داد و گفت: فرد قاچاقچی بلافاصله توسط ماموران انتظامی دستگیر و به کلانتری محل منتقل شد.
 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان در پایان با اشاره به لزوم مشارکت و همراهی مردم با پلیس در کنترل و کاهش این بلای خانمانسوز، از عموم شهروندان خواست: در صورت اطلاع از موارد مشکوک و فعالیت قاچاقچیان، فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنید.

برچسب ها: کشف تریاک ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار