کشته شدن کولبر پاوه‌ای با تیراندازی نیرو‌های هنگ مرزی تکذیب شد

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: خبر کشته شدن کولبر پاوه‌ای مرحوم آسو کریمی در اثر تیراندازی نیرو‌های هنگ مرزی از اساس کذب است.

نوید صحرایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: بر حسب بررسی‌های اولیه و تحقیقات دقیق به عمل آمده از جمله معاینه و کالبدگشایی جسد آن مرحوم توسط پزشکان متخصص پزشکی قانونی مرکز استان کرمانشاه و با حضور کارشناس رسمی دادگستری در رشته اسلحه‌شناسی، هیچ اثر و نشانه‌ای ناشی از اصابت گلوله در پیکر متوفی یافت نشد و پس از بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که وی بر اثر ضربه شدید جسم سخت به جمجمه و خونریزی مغزی فوت کرده است که احتمالاً ناشی از حادثه سقوط از ارتفاع یا قتل توسط شخص یا اشخاص ناشناس به علت اختلافات شخصی است.

وی افزود: همچنین فوت وی در زمان و مکانی صورت گرفته که هیچ یک از نیرو‌های نظامی در محل حضور نداشته‌اند و به هیچ وجه در آن زمان و مکان تیراندازی از سوی ایشان گزارش نشده است.

دادستان پاوه گفت: ضمن عرض تسلیت به خانواده آن متوفی، اعلام می‌دارم که تحقیقات کامل و جامع جهت کشف قطعی حقیقت ماوقع، از سوی این دادستانی و با همکارای کارآگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی تمامی جوانب و فرضیه‌های موجود که منتهی به فوت یا قتل آن مرحوم شده، در دست اقدام است و با حصول نتیجه قطعی، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

صحرایی گفت: متأسفانه خبر کذب و خلاف واقع قتل وی بر اثر تیراندازی نیرو‌های خدوم مرزبانی به سرعت توسط کانال‌های متعلق به معاندین و ضدانقلاب جهت سیاه نمایی و تشویش اذهان عمومی مردم به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد و کانال‌های خبری داخلی نیز بدون اندکی تأمل تا روشن شدن کامل ابعاد موضوع آن را اطلاع‌رسانی کردند، لذا از مردم شریف شهرستان پاوه تقاضامندیم که اعتنایی به این شایعات نداشته و صرفاً کسب هرگونه خبر و اطلاع@رسانی در این موضوع را از طریق روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه پیگیری کنند.

برچسب ها: تکذیب ، کولبر ، کشته شدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
ببینید چه دنیای مسخره ای شده!
وظیفه مامور مرزبانی هست که به کسی که بدون مجوز از مرز عبور میکنه بعد از هشدار شلیک کنه. قاچاقچی تو این مملکت شده مقدس. چه کولبر، چه سوختبر، چه کارمند رشوه خوار داخل گمرک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
احتمالا خودش بی احتیاطی کرده رفته خورده به تیر مرزداران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
بی شعور پزشکی قانونی گفته براثرسقوط ارتفاع وخور دن جسم سخت یعنی سنگ کشته شده انوقت توی بیسواد گلوله را از شکمت دراوردی؟؟!!!خدایا یه جوعقل به اینان بده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
چرا با خبرنگار دروغگو برخورد نمیشود که جامعه را دچار التهاب نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
کولبری = قاچاق مشهود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
لابد دوباره می خوان یه مهسا درست کنن