بدترین انتقال ممکن/ سرِ کاری و اعصاب خراب کن!

خبرنگار مشهور شبکه اسکای در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال هری کین به بایرن مونیخ عصبانی شد و این انتقال را «سر کاری و اعصاب خرد کن» توصیف کرد.

آینده هری کین یکی از عجیب‌ترین داستان‌های نقل و انتقالاتی امسال تابستان بوده است. در آخرین خبر‌ها گفته می‌شود تاتنهام سومین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب او را هم رد کرده است.

بایرن مونیخ در سومین پیشنهادش برای اینکه مقاومت دنیل لوی، رئیس تاتنهام، را در هم بشکند پیشنهاد داد که ۱۱۰ میلیون یورو به صورت نقد و ۲۰ میلیون یورو به صورت پاداش بپردازد، ولی حتی این هم نتوانست رضایت مدیران تاتنهام را جلب کند.

فلوریان پلاتن‌برگ، خبرنگار مشهور شبکه اسکای که حوزه فوتبال آلمان را پوشش می‌دهد، در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال ستاره انگلیسی به تاتنهام عصبانی شد و صحبت‌هایی تند خطاب به دنیل لوی، رئیس تاتنهام، مطرح کرد.

این خبرنگار اسکای گفت:" دنیل لوی، اگر این را می‌بینی از تو خواهش می‌کنم پیشنهاد بایرن را قبول کنی تا این انتقال انجام شود. باور کن خسته شدیم! طاقت‌مان طاق شده! این پرونده اصلا جلو نمی‌رود. من هم دیگر به این نتیجه رسیده‌ام که این انتقال سر کاری است. آقای لوی، حرف من را بشنو، این ماجرا واقعا آزاردهنده شده تا جایی که من که آدم صبوری هستم که حالا عصبانی شده‌ام".

هری کین فوتبالش را با تاتنهام آغاز کرده و تا امروز به جز پیراهن سفیدرنگ این تیم پیراهن دیگری به تن نکرده است. او برای اسپرز ۴۳۵ بازی انجام داده و آمار خیره‌کننده ۲۸۰ گل زده را ثبت کرده است. اما او تا کنون موفق به کسب جامی مهم نشده و شاید این مهم‌ترین دلیلش برای انتقال به تیمی مثل بایرن مونیخ باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
خخ اخبار طارمی رو بشنوه پس میمیره:))
آخرین اخبار