وصل برق ۵۰ هزار مشترک در جنوب کرمان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان گفت: در همان ساعات اولیه ۷۰ مگاوات خاموشی برطرف و باقیمانده خاموشی نیز تا قبل از ظهر امروز رفع شد.

حمیدرضا حبیبی گفت: به دلیل شرایط جوی نامناسب و طوفان شدید عصر دوشنبه در برخی مناطق جنوب استان حادثه در خطوط ارتباطی انتقال و فوق توزیع پست‌های کهنوج، هلیل، سرتک و جازموریان رخ داد و تعداد ۹ دکل دچار آسیب و همین امر موجب خاموشی در این مناطق شد.

وی گفت: بلافاصله جلسه هماهنگی و بررسی ابعاد حادثه توسط تیم بحران برق منطقه‌ای در محل مرکز دیسپاچینگ جنوب شرق برگزار شد و پس از اتخاذ تدابیر لازم گروه‌ها و تیم‌های عملیاتی حاضر در منطقه کار اصلاح و رفع آسیب‌های خطوط را آغاز کردند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان بیان کرد: در همان ساعات اولیه ۷۰ مگاوات خاموشی برطرف و باقیمانده خاموشی نیز به تدریج و با برق دار شدن پست‌ها تا قبل از ظهر امروز رفع شد.

وی در عین حال تاکید کرد: در نتیجه تلاش‌های جهادی و بی وقفه تیم‌های عملیاتی، تعمیراتی و کادر کمیته بحران برق منطقه‌ای کرمان در شرایط نامناسب جوی و گرمای منطفه هم اکنون تمامی پست‌های انتقال و فوق توزیع برق دار شده اند و پایداری شبکه برقرار است که بزودی اندک خاموشی‌ها در شبکه توزیع نیز بر طرف می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار