کمیته امداد قم بیش از ۱۱۷ میلیارد تومان به نیازمندان خدمات ارائه کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم گفت:در سه ماهه نخست امسال ۱۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خدمت به حدود ۲۲ هزار خانوار تحت پوشش و نیازمند استان ارائه شده‌است.

محسن مسعودیان راد با اشاره به اینکه درحال حاضر نزدیک به ۴۰ هزار نفر در قالب ۲۱ هزار و ۹۸۶ خانوار تحت حمایت این نهاد در قم هستند گفت: در این مدت بیش از ۵۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان پرداخت شده‌است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم  لزوم تأمین نیاز‌های بیمه، بهداشت، تغذیه مناسب و درمان افراد بی بضاعت را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این مدت بیش از۴۰ میلیارد ریال برای بیمه، بهداشت، درمان و کمک به رفع سوء تغذیه ۱۱ هزار و ۳۳۳ مددجو و غیرمددجو هزینه شده‌است.

مسعودیان راد با بیان اینکه در مدت فوق پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ازدواج نیازمندان کمک شده‌است عنوان کرد:طی ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال، نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان هم وام ضروری به این افراد پرداخت شده‌است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم  اشتغال افراد نیازمند را از مهمترین اولویت‌های این نهاد برشمرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال سه میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان در اختیار ۵۰ نفر از متقاضیان تسهیلات اشتغال قرار گرفت.

او ادامه داد: درمدت فوق، سهم مشارکت مردمی با این نهاد، نزدیک به ۹۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده‌است.

مسعودیان افزود: در سه ماهه نخست امسال، این نهاد در زمینه‌های مشاوره، تأمین شهریه تحصیلی، برگزاری دوره‌های آموزشی و تفریحی، و رسیدگی به آسیب‌ها، نیاز‌ها و مشکلات حقوقی افراد تحت حمایت خدمات خوبی ارائه کرده‌است.

مدیرکل کمیته امداد قم از کمک به احداث، خرید و تعمیر مسکن ۴۰ نفر از مددجویان خبر داد و گفت: دراین مدت سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز ودیعه و اجاره مسکن به خانوار‌های مستأجر پرداخت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار