سقوط بالگرد در آمریکا سه کشته برجای گذاشت

یک بالگرد امدادی آمریکایی که برای اطفای حریق جنگل‌های کالیفرنیا اعزام شده بود، سقوط کرده و سه تن از سرنشینان آن کشته شدند.

مقامات آمریکایی روز دوشنبه از کشته شدن سه نفر در کالیفرنیا هنگام سقوط بالگردشان در دامنه تپه پس از برخورد با یک بالگرد دیگر در جریان تلاش‌ها برای مقابله با آتش سوزی جنگل‌ها خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لس آنجلس، این بالگرد‌ها یکشنبه شب زمانی که در هوا با یکدیگر برخورد کردند، برای مقابله با حریقی که در علف زار‌های شهر کابازون Cabazon واقع در حدود ۸۵ مایلی (۱۳۷ کیلومتری) شرق لس آنجلس روی داده بود، اعزام شده بودند.

این مطلب را دیوید فالچر David Fulcher رئیس اداره آتش نشانی منطقه جنوب در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد. یکی از این بالگرد‌ها موفق شد در همان نزدیکی فرود بیاید. اما فالچر اعلام کرد دومین بالگرد سقوط کرد و هر سه سرنشین آن جان باختند.

مقامات در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند حریق به حدود سه جریب (۱.۲ هکتار) در کابازون گسترش یافته است. براساس گزارش رسانه ها، کمیته ملی ایمنی حمل و نقل تحقیقات را درباره حادثه کابازون آغاز کرده است. ماموران آتش نشانی کالیفرنیا هر سال با هزاران مورد آتش سوزی جنگل‌ها مبارزه می‌کنند. همزمان با به اوج رسیدن فصل گرما، کالیفرنیا نیز مانند اکثر نقاط جنگلی و مرتعی آمریکا درگیر آتش سوزی‌های گسترده و مرگبار بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار