اجرای ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های مواصلاتی اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل از اجرای ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

بهرام خیاوی در بازدید از محور اردبیل-خلخال با بیان اینکه در ۴ ماهه گذشته ۱۵۲ هزار متر مربع عملیات لکه گیری و رفع چاله توسط راهداران در محور‌های مواصلاتی این شهرستان انجام شده افزود: در این مدت راهداران ۶۲ هزار متر مربع قشر رگلاژی ایجاد کرده اند.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۶۱۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه اصلاح و بازسازی شده تصریح کرد: راهداران ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع از راه‌های آسفالته را درزگیری انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در ۴ ماهه گذشته انجام بیش از ۸ هزار متر مکعب عملیات شن ریزی را در راه‌های شنی و شانه راه شهرستان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران ۷ هزار و ۳۰۰ متر مکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچ در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی انجام داده اند.

خیاوی در مدت یاد شده از تسطیح حدود ۲ هزار کیلومتر از حریم راه شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: در این مدت ۶۲۰ کیلومتر از راه‌های شنی این شهرستان تسطیح و رگلاژ شده است.

او تنقیه و لایروبی ۴ دستگاه از پل ها، تعمیرات ۲ دستگاه ابنیه فنی و پلها، زهکشی و دریواسیون پل‌های بزرگ به حجم ۳۰ هزارو ۲۰۰ مترمکعب، بازگشایی ۵۱ دستگاه آبچگان پلها، تعمیر ۳۵۴ شاخه از گاردریل‌های آسیب دیده، اصلاح و رنگ آمیزی ۳۰۴ عدد سرعت کاه آسفالتی و تهیه و نصب ۱۶۰ عدد بازتاب ایمنی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۴ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در ۴ ماهه گذشته به ایجاد ۵۲۳ عدد دپوی خاکی در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت ۶ مورد از رمپ‌های ورودی و خروجی شهرستان اردبیل توسط راهداران ایمن سازی و ۳۰ عدد راه‌های دسترسی غیرمجاز نیز انسداد شده است.

خیاوی با بیان اینکه راهداری شهرستان اردبیل ۱۲۶ کیلومتر بزرگراه، ۲۰ کیلومتر راه اصلی و شریانی و ۴۷ کیلومتر راه فرعی پرترافیک ( اردبیل – آبی بیگلو، اردبیل - کورائیم، اردبیل جاده قدیم مشگین شهر) دارد گفت: این شهرستان به دلیل دارا بودن ۵۵ کیلومتر راه‌های توریستی از جمله سردابه و ارجستان، آلوارس، پیست اسکی و جاده دریاچه نئور و همچنین وجود بیش از ۳۶۹.۸ کیلومتر راه روستایی آسفالته و ۵۰ کیلومتر راه شوسه شنی و ۸۲ کیلومتر خاکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار