آماده‌سازی ۱۰ زمین چمن مصنوعی در هفته دولت

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : ۱۰ زمین چمن مصنوعی در سطح استان برای افتتاح در هفته دولت آماده سازی می شود.

امین کنجدی رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اجرایی شدن بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان در حوزه ورزش، گفت : یکی از این مصوبات احداث ۲۰ زمین روباز مینی چمن مصنوعی در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو بود.

وی از آماده افتتاح بودن تعدادی از این زمین‌ها خبرداد و گفت: در حال حاضر در شهرستان اسلام آبادغرب پنج زمین چمن مصنوعی در روستا‌های چقاکبود، قلعه هرسم، کندهر، محله شهرستانی و کمربندی این شهر آماده افتتاح است.

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین زمین چمن مصنوعی سه روستای ریجاب، سرچقا و تختگاه حسین سلطان درشهرستان دالاهو نیز آماده افتتاح شده است.

وی رقم صرف شده برای هرکدام از این زمین‌ها را حدود یک و نیم میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۱۲ زمین چمن مصنوعی دیگر در این دو شهرستان هم تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ درصورت تخصیص اعتبار آماده بهره برداری خواهند شد.

کنجدی از آماده افتتاح بودن دو زمین چمن مصنوعی استاندارد فوتبال در شهرستان‌های هرسین و دالاهو هم خبرداد و گفت: زمین چمن مصنوعی شهرستان هرسین سال ۱۴۰۱ و زمین چمن مصنوعی کرندغرب شهرستان دالاهو هم سال ۱۳۹۹ استارت خورده‌اند.

وی مساحت هرکدام از این زمین‌ها را ۷۰۰۰ متر عنوان کرد و یادآورشد: برای پروژه زمین چمن شهر هرسین هشت میلیارد تومان و زمین چمن کرندغرب هم شش میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

به گفته این مسئول، این پروژه‌ها در شهریور امسال و در هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.