جانلوکا به آتالانتا پیوست

جانلوکا اسکاماکا، مهاجم وستهم، با قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون یورو به آتالانتا پیوست.

درخشش اسکاماکا در ترکیب وستهم باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی و خصوصا باشگاه‌های ایتالیایی به دنبال جذب او باشند. 

ژوزه مورینیو علاقه زیادی به این بازیکن داشت و ابراز علاقه متقابل او به سرمربی رم باعث شده بود که بسیاری شانس جالوروسی برای به خدمت گرفتنش را بسیار بیشتر از سایر باشگاه‌ها بدانند. 

از سوی دیگر، اینتر هم به صورت جدی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای روملو لوکاکو بود و مذاکراتی را با مدیر برنامه و نمایندگان این مهاجم ایتالیایی آغاز کرده بود، اما در نهایت به نتیجه نرسید.

باشگاه آتالانتا دقایقی قبل به صورت رسمی اعلام کرد که اسکاماکا با امضای قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون یورو که شامل بند پاداش هم هست به این تیم منتقل شده و از فصل آینده با پیراهن آن‌ها به میدان خواهد رفت. 

او پیش از این سابقه بازی در آکادمی لاتزیو و رم را داشته و به صورت قرضی در کرمونزه و جنووا هم توپ زده است. این بازیکن فصل گذشته موفق شد هشت گل در ۲۷ دیدار برای وستهم به ثمر برساند و به آن‌ها در کسب عنوان قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا کمک کرد. 

اسکاماکا همچنین تا به حال یازده بار با پیراهن تیم ملی ایتالیا به میدان رفته است و آتالانتا امیدوار است که این بازیکن در رسیدن به اهداف بلندپروازانه این تیم در فصل آینده نقشی کلیدی ایفا کند.

برچسب ها: آتالانتا ، اینتر ، مهاجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار