تشکیل پرونده قضایی برای فروشندگان قبر در بهشت زهرا (س)

رئیس حوزه قضایی آفتاب گفت: برای بررسی جرایم ارتکابی فروشندگان قبر در بهشت زهرا (س) پرونده قضایی تشکیل شده است.

کریم ولی پور در خصوص علت بازداشت ۲ نفر در حوزه فروش قبور در بهشت زهرا (س)، گفت: تعدادی از شهروندان در ماه‌های اخیر اقدام به خریداری قبر‌هایی در بهشت زهرا (س) کرده بودند که بابت این قبور خریداری شده سندی صادر نشده بود.

وی افزود: فردی در داخل مجموعه بهشت زهرا (س) و یک نفر بیرون از این مجموعه با عنوان کارچاق کن و دلال قبور خریداری شده مذکور را به افرادی دیگر فروخته و در ادامه اقدام به صدور اسناد جعلی برای قبور بازفروخته شده به دیگران کرده بودند.

رئیس حوزه قضایی آفتاب بیان کرد: پس از دریافت گزارشات و بررسی مدارک موجود، اقدام مجرمانه این افراد برای مرجع قضایی محرز شد و پس از صدور دستور قضایی، این افراد دستگیر شدند. 

ولی پور تصریح کرد: متهمان تا به این لحظه اسناد زیادی را در خصوص فروش قبور به صورت جعلی صادر کردند که تا به این لحظه ۴ مورد از این اقدامات برای مرجع قضایی محرز شده است.

وی با بیان اینکه پرونده قضایی در خصوص رسیدگی به جرایم ارتکابی متهمان تشکیل شده و روند بررسی مقدماتی قضایی در حال انجام است، گفت: در حال حاضر اتهام متهمان این پرونده دایر بر جعل اسناد دولتی و کلاهبرداری است که البته پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد.

برچسب ها: پلیس فراجا ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار