فرماندار گناوه:

افراد توانمند داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند

فرماندار گناوه گفت: باتوجه به آغاز پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افراد توانا و واجد شرایط در این دوره کاندیدا نمایندگی شوند.

محمدتقی صفری فرماندار گناوه روز دوشنبه در جلسه شورای ادارای این شهرستان گفت: انتخابات از ارکان اصلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در دنیا در این عرصه بی نظیر هستیم.

وی گفت: تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی با انتخاب مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم زمینه خدمتگزاری پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی، نظامی دینی و انقلابی است، افزود: همانگونه که مردم غیور و نجیب ایران اسلامی برای سرنوشت خود همواره در انتخابات طول دوران انقلاب مشارکت گسترده یافته اند، همه سلائق مختلف و گروه‌ها برای سرنوشت خود و تجدید بیعت با امام راحل و رهبری و شهدا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری پرشور یابند.

فرماندار گناوه با اشاره به نزدیک بودن هفته دولت، بیان کرد: یادواره شهدا در هفته دولت توسط بنیاد شهید، سپاه و بخشداران مرکزی و بندرریگ در دستور کار خود قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این هفته ادارات شهرستان در کنار پرداختن به اطلاع رسانی از برنامه‌های اقتصادی و عمرانی، کار دینی و فرهنگی انجام دهند و هر نهادی شهیدی دارد برنامه‌ای در پاسداشت این عزیزان برگزار کند.

صفری افزود: مسئولان در هنگام افتتاح و اجرای پروژه‌های هفته دولت بخصوص با حضور استاندار بوشهر ملزم به حضوری پررنگ و مستمر هستند.

وی گفت: برپایی میز خدمت توسط ادارات در مصلای جمعه همراه با ارایه گزارش از عملکرد، دیدار با مردم در روستا‌ها به صورت چهره به چهره درهفته دولت انجام و پاسخگو و پیگیر امورات مردم باشند.

فرماندار گناوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و فرا رسیدن روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران پیگیر مسایل و مشکلات و کار‌های مردم باشند و همچنین خدمات صورت گرفته نظام و دولت را به جامعه، گسترده اطلاع رسانی کنند.

صفری افزود: خبرنگاران امانتدار واقعی هستند و در طول دوران انقلاب، شماری از این عزیزان مظلومانه و بدون سلاح و امکانات، جان خود را در برابر دشمنان در طبق اخلاص گذاشتند تا نظام و دین مبین اسلام پایدار بماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.