مناسبت‌های انقلاب، بازوان نظام هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در صحنه طی سال گذشته علیرغم هجمه دشمنان و آشوب‌ها، بی‌نظیر بود و باعث شد استان ما در این اغتشاشات با نقش‌آفرینی مردم به سلامت از موج فتنه عبور کند.

موسی انصاری در نشست با استاندار گفت: حضور مردم در صحنه طی سال گذشته علیرغم هجمه دشمنان و آشوب‌ها، بی‌نظیر بود و باعث شد استان ما در این اغتشاشات با نقش‌آفرینی مردم به سلامت از موج فتنه عبور کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کمک‌های زیادی توسط مسئولان استانی برای مراسمات شده است، اما انتظار می‌رود فرمانداران و مدیران دستگاه‌ها در راستای جهاد تبیین کمک کنند.

وی با بیان اینکه حرکت مردمی ۱۳ آبان فتنه‌ها را خاموش کرد، اظهار داشت: مناسبت‌های انقلاب یکی از بازوان نظام است که مردم با حضور خود در این مراسمات شبهات و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انصاری بیان کرد: در مرکز استان میدانی مناسب برای تجمعات وجود ندارد و میدان مقابل امامزادگان دومعصوم نیز قابل استفاده نیست.

وی اضافه کرد: سیستم صوتی که به صورت ثابت در خیابان ملت است کارایی خود را از دست داده و لازم است تمهیداتی برای خرید و نصب سیستم صوت جدید در خیابان کاشانی و ملت شهرکرد صورت گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دستگاه‌ها، بانک‌ها، مدارس و اصناف باید برای فضاسازی میدانی و محیطی کمک کنند و اگر فضای مربوط به خود را آماده کنند قسمت اعظمی از فضاسازی شهری انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.