کشف مواد افیونی در مرز زاهدان

فرمانده هنگ مرزی زاهدان از کشف ۲۸ کیلوگرم مرفین مواد افیونی در مرز‌های میانی حوزه استحفاظی خبر داد.

سر هنگ  محمدرضا باستان  گفت: در راستای تشدید مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر، مرزداران هنگ مرزی زاهدان، پس از چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی و انسداد معابر و پایش مستمر نوار مرز و با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، از قصد قاچاق چ یان موادمخدر برای انتقال محموله خود در منطقه مرزی به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده هنگ مرزی زاهدان در ادامه افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان مشخص گردید و مرزداران دلاور هنگ مرزی زاهدان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان موفق شدند، محموله موادمخدر را کشف کنند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را در فرصتی مناسب خودرو وارد کشور کنند در این امر ناکام ماندند و به محض مشاهده مرزداران عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن موادمخدر از محل متواری شدند.

سرهنگ " محمدرضا باستان " بیان کرد: مرزداران غیور هنگ مرزی زاهدان در این عملیات موفق شدند.  مقدار ۲۸ کیلو گ رم مواد مخدر از نوع مرفین را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی زاهدان در پایان خاطرنشان کرد: مرزداران استان با برقراری امنیت پایدار در مناطق مرزی، زمینه را برای هرگونه فعالیت تولیدی، اق تصادی، عمرانی، فرهنگی و... فراهم کرده‌اند و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون و با شدت برخورد می‌کنند.


    
 

برچسب ها: موادمخدر ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار