قدردانی ائمه جمعه از فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت:در مراسمی با حضور ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در این استان از فرمانده انتظامی استان تجلیل شد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در دیدار نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه با فرماندهی نیروی انتظامی با هدف تجلیل از تلاش‌های ارزنده نیروی خدوم انتظامی برگزار شد گفت: دشمنان تلاش می‌کنند با انواع جنگ‌های ترکیبی امنیت ما رابه خطر بیندازند و دراین راه شهدا و جانبازان بسیاری را به نظام وانقلاب تقدیم شده است.
 
حجت الاسلام‌ عبودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای امنیت که چند روز اخیر در استان به شهادت رسیدند افزود: نیروی انتظامی با وجود حداقل امکانات و زیرساخت‌ها در مقابله با آشوبگران و سوداگران مرگ لحظه‌ای دریغ نکردند.

وی ادامه داد: در این ایام سه نفر از این عزیزان در استان ما جان خود را فدا کردند که مایه سرافرازی و افتخاری برای استان ما است.

فرمانده انتظامی استان هم با اشاره به اینکه امنیت زیر ساخت و بستر توسعه فعالیت‌های جوامع است گفت: اگر امنیت نباشد تمامی فعالیت‌های زیرساختی و اقتصادی بامشکل مواجه می‌شود.

سردار مصطفایی افزود: امروز به برکت جمهوری اسلامی و رهنمود‌های رهبر انقلاب شاهد امنیت و پایداری در کشور هستیم.

وی از آمادگی و رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی برای تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی خبرداد و گفت: رصد تبلیغات کاندید‌اها آغاز شده است و نیروهای انتظامی با درایت و هوشیاری کامل درایام ومناسبت‌های مختلف تمامی فعالیت‌ها، تبلیغات و جریان‌های مختلف را کنترل  رصد می کنند.

در این نشست با تقدیم لوح سپاس از کارکنان و فرمانده انتظامی استان تجلیل شد.
 
در این آیین یاد و خاطره شهیدان راه امنیت درخشانفر امینی‌مهر و آراسته نیز گرامی داشته شد.

بیشتر بدانید:
 
در یک ماه اخیر سه تن از نیروهای خدوم انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای امنیت مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
شهیدان درخشانفر و امینی مهر توسط سوداگران مرگ در جاده یاسوج به اصفهان به درجه رفیع شهادت نائل شدند و بلافاصله عامل شهادت این دو شهید به هلاکت رسید.
 
همچنین طی چند روز اخیر در ایست بازرسی میمند شهرستان دنا، شهید سینا آراسته ۲۲ ساله از کارکنان خدوم نیروی انتظامی بر اثر برخورد با خودروی حامل کالای قاچاق به درجه رفیع شهادت رسید که عامل شهادت وی تنها با گذشت یک ساعت به دست نیروهای پلیس دستگیر و به قانون سپرده شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.