کشف بیش از ۳۱ کیلو هروئین از یک واحد مسکونی در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۳۱ کیلو و ۲۵۰ گرم هروئین از یک واحد مسکونی و دستگیری یک سوداگر مرگ در شرق تهران خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با خرید و فروش مواد مخدر، در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در یک واحد مسکونی در شرق تهران بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

پس از هماهنگی انجام شده با مقام قضائی، اکیپی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن، ۳۱ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و یک سوداگر مرگ، در این خصوص دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه خرید و فروش و نگهداری مواد مخدر مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۵۴ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
همه معتادین راجمع کنید ودر درختکاری ماش پاچی و غیره استفاده کنید البته به شرط اینکه موادشونو جیره بندی کنید ترک زورکی نمبشود الان جوانها بیشتر از اینکه از خود مواد مخدر ومشروبات صدمه ببینند از ناخالصی های که قاطی مواد میشه دچار مشکلند یا یکدفعه کلا قطع کنید مثل عربستان که استامینوفن هم پیدا نمیشه یا آزاد کنید و یه فکری به حال این نوجوانها بکنید سن اعتیاد در ایران به 13 سال رسیده حالا ایران با دو مشکل اساسی روبروست پیری جمعیت جوانهای معتاد خدا اخر عاقبت این بچه هارو خیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد باباپور
۲۲:۵۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
مآشا الله عمو
آخرین اخبار