۱۳۴ هکتار از اراضی دولتی لرستان به طرح نهضت ملی مسکن الحاق شد

استاندار لرستان گفت: ۱۳۴ هکتار اراضی ملی در شهر‌های ویسیان، معمولان، چمن سلطان، دورود و فیروزآباد به طرح نهضت ملی مسکن طرح الحاق شد.

فرهاد زیویار در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: در این راستا همکاری دستگاه‌های متولی در طرح نهضت ملی مسکن ضروری است و موجب تسریع در روند تکمیل و اجرای این طرح می‌شود.

وی همچنین به توزیع اعتبارات تبصره ۱۸ بین دستگاه‌های اجرایی لرستان اشاره کرد و گفت: این اقدام موجب جهش و پیشبرد پروژه‌های اقتصادی استان می‌شود که انتظار می‌رود واحد‌هایی تولیدی، بنگاه‌های اقتصادی و اشخاص برای سرمایه گذاری قدم بردارند.

وی ادامه داد: لرستان سال گذشته در تحقق اعتبارات وضعیت خوبی داشت و امیدواریم امسال نیز این روند با تلاش دستگاه‌های اجرایی تداوم یابد چراکه دستگاه‌های متولی پیشبرد توسعه اقتصادی در سرمایه گذاری هستند.

استاندار لرستان بیان کرد: همچنین مولدسازی دارایی‌های دولتی نقش مهمی در پیشبرد پروژه‌های متوقف شده دارد چراکه این اقدام بدون تبادل پول نقد می‌باشد و از تورم جلوگیری می‌کند که در صورت تحقق آن در استان، معادل بودجه یکسال لرستان تامین خواهد شد.

۱۴۸ هزار لرستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ۴۰ هزار نفر آنان تایید شدند و یکهزار و ۶۰۲ هکتار زمین برای این افراد نیاز می‌باشد و تاکنون حدود ۲۳۰ هکتار تامین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.