سینما آزادگان مشگین‌شهر در قالب پردیس سینمایی احیا می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از احیای سینما آزادگان مشگین‌شهر در قالب پردیس سینمایی خبر داد.

سعید نوریان در نشست کمیسیون ماده ۸ آیین نامه سالن‌های نمایش فیلم با محوریت سینما آزادگان شهرستان مشگین شهر با اشاره به نقش سینما در توسعه فرهنگی، سینما را هنر صنعتی مهم برای انتقال مفاهیم انسانی و ارزشی عنوان کرد و با بیان اینکه سینما می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ سازی برای تبیین ارزش‌های انقلابی و اسلامی تاثیرگذار و نقش آفرین باشد، بر اهمیت احیای دوباره سینما آزادگان مشگین شهر تاکید کرد.

او با بیان اینکه احیای دوباره سینما آزادگان مشگین شهر مطالبه اصلی مردم و مسئولین فرهنگی استان و شهرستان مشگین شهر است، خواستار تبدیل این سینما به پردیس سینمایی شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با قدردانی از اهتمام جدی شهرداری مشگین شهر برای احیای این سینما، با اشاره به پیشینه غنی تاریخی، مذهبی و فرهنگی مشگین شهر، ایجاد پردیس سینمایی را در این شهرستان نیاز ضروری برای مردم فرهنگ‌دوست مشگین شهر عنوان کرد و افزود: قطعاً با همراهی‌هایی که مسئولین شهرستان بویژه فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم شهرستان در مجلس دارند، با همت والای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشگین شهر بزودی شاهد آغاز احداث پردیس سینمایی آزادگان در این شهر تاریخی و گردشگرپذیر خواهیم بود.

نوریان با اعلام اینکه پردیس سینمایی آزادگان علاوه بر داشتن سالن‌های مجزا برای نمایش فیلم‌های سینمایی، دارای امکانات رفاهی و تفریحی و تجاری خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.