تدوین شیوه‌نامه برگزاری تمرین‌های تخصصی مدیریت بحران

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تدوین شیوه‌نامه فرآیند برگزاری تمرین و آسیب‌شناسی سیستم مدیریت بحران خبر داد.

 مجید آرون معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به ضرورت برگزاری تمرین به منظور ارزیابی و آسیب‌شناسی سیستم مدیریت بحران در اجرای برنامه مقابله در شرایط اضطراری، شیوه‌نامه فرآیند برگزاری تمرین با موضوعات تخصصی در حوزه‌های مختلف این سازمان در هفتمین جلسه کمیته آمادگی و پاسخ مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

آرون افزود: با توجه به تنوع فعالیت‌ها و اقدامات در معاونت‌ها و حوزه‌های مستقل سازمان، برگزاری تمرین حول موضوعات فعالیت کاری آن‌ها می‌تواند در راستای ارزیابی میزان اثربخشی برنامه‌ها موثر واقع شود. بدین منظور و در راستای وحدت رویه در پیشبرد برنامه‌های سازمان و همچنین یکپارچه‌سازی فرآیند تمرین، شیوه‌نامه فرآیند برگزاری تمرین در این سازمان تدوین شد.

وی عنوان کرد: در این جلسه به موضوعاتی همچون بازبینی دستوالعمل استان‌های معین، پیشتاز و مسئول در کلانشهر تهران و همچنین ارائه گزارش درخصوص ترازیابی کارگروه‌های تخصصی ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران اشاره شد و اعضاء کمیته تخصصی آمادگی و پاسخ نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار