۲ هزار کارت سوخت در پست سبزوار معطل مانده است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: ۲ هزار کارت سوخت در باجه‌های اداره پست این شهرستان معطل مراجعه مالکان برای دریافت آن است.

غلام محمد احمدی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: با توجه به اجرای طرح ساماندهی کارت سوخت آزاد در مجاری عرضه سوخت، انتظار می‌رود مالکان این کارت‌های سوخت زودتر به دفاتر پستی مراجعه کنند.

او افزود: فرهنگ سازی برای استفاده هموطنان از کارت سوخت شخصی یکی از مزایای اجرای طرح ساماندهی کارت سوخت آزاد است که بستر لازم را در راستای توزیع نظام مند، مدیریت مصرف و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت فراهم می‌سازد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار ادامه داد: با توجه به اجرای بند ح تبصره ۱۴ قانون بودجه باید تا پایان شهریور امسال ۹۰ درصد سوختگیری در جایگاه‌ها از طریق کارت سوخت شخصی افراد صورت گیرد که این امر مستلزم آن است هموطنانی که به هردلیل فاقد کارت هوشمند سوخت نیز هستند در اسرع وقت از طریق دفاتر پلیس +۱۰ برای دریافت کارت سوخت خود اقدام نمایند.

احمدی بیان کرد: آن دسته از مالکانی نیز که ثبت نام کرده و هنوز کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ و دریافت بارکد به اداره پست شهرستان مراجعه نموده و پیگیری لازم را به عمل آورند.

او تصریح کرد: افراد می‌توانند از طریق سایت‌های www.post.ir و scs.niopdc.ir از روند صدور یا محل نگهداری کارت سوخت خود اطلاع یابند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار تاکیدکرد: هموطنان در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل می‌توانند با شماره تماس ۰۹۶۲۷ سامانه شکایات مردمی ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تماس حاصل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار