مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام خبر داد

اتصال ۳۰ روستای ایلام به ارتباطات ملی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام از اتصال ۳۰ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت ۳ G/۴ G خبر داد.

علی کریمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام از اتصال ۳۰ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت ۳ G/۴ G خبر داد و گفت: این تعداد روستا بالای ۲۰ خانوار ظرف مدت ۲ سال گذشته در راستای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان به اینترنت پر سرعت مجهز شده اند. 

وی اظهار داشت: اتصال اینترنت پرسرعت (شبکه ملی اطلاعات) در سطح تمامی شهر‌های استان ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها را ۶۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام بیان کرد: سه سایت جدید شهرستان آبدانان با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار، یک سایت در چوار با ۳۰ میلیارد ریال، ایلام ۲ سایت با ۶۰ میلیارد ریال و ایوان یک سایت با ۳۰ میلیارد ریال طی مدت یاد شده اجرا شده است.

وی مطرح کرد: همچنین در شهرستان چرداول ۲ سایت جدید و ارتقاء یک سایت با ۱۰۵ میلیارد ریال، دره شهر سه سایت با ۹۰ میلیارد ریال، دهلران چهار سایت جدید و ارتقاء ۲ سایت با ۱۵۰ میلیارد ریال، سیروان یک سایت با ۳۰ میلیارد ریال و ملکشاهی یک سایت ۳۰ میلیارد ریال عملیاتی شده است.

وی اظهار کرد: همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان با برنامه ریزی صورت گرفته توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

وی بیان کرد: با توجه به شکل‌گیری رویکرد جدید وزارت ارتباطات با هدف توسعه زیرساخت و خدمات دیجیتال در استان، شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک، تعامل‌پذیری، اشتغال و اقتصاد دیجیتال، پنج خدمت وابسته به هم برای توسعه ارتباطات استان ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
مسئولین استان ایلام لطفا اینترنت adsl وبیسیم( روستای سرتنگ دارون) در بخش زرنه شهرستان ایوانغرب را وصل کنید این روستا بالای 300 خانوار زندگی میکنیم!!