باند مامورنما در آبادان لو رفت

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری باند چهارنفره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف منزل توسط چهار سارق مامورنما با لباس شخصی و تجهیزات نظامی در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند سارقان زورگیر و مامور نما شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر چهار نفر اعضای باند دستگیر شدند.

سرهنگ کشوری گفت : در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک تیغه قمه، یک قبضه کلت تقلبی، یک رشته دستبند، یک عدد بی سیم دستی، یک دستگاه دوربین مداربسته همراه با ۶ عدد چشمی، یک دستگاه لیزر مربوط به تجهیزات پزشکی و تعداد قابل توجهی کارت شناسایی و کارت عابر بانک کشف شد.

این مقام انتظامی گفت : متهمان به بزه انتسابی اعتراف و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از شهروندان خواست به هیچ عنوان درب منزل خود را به روی افراد غریبه باز نکنند و از آنجا که داشتن بی سیم دستی و یا دستنبد و سلاح هویت افراد را محرز نمی‌کند ساکنان حتما قبل از باز کردن درب منزل ابتدا هویت افراد را با کارت شناسایی و حکم ورود به منزل بررسی کرده و سپس از طریق تماس با۱۱۰ صحت افراد را مورد استعلام قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.