شاداب سازی ۱۶۲ مدرسه چهارمحال و بختیاری برای سال تحصیلی جدید

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با تامین اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای هر مدرسه و تهیه ۹ تن رنگ، ۱۶۲ مدرسه تا پایان مرداد بهسازی و شاداب‌سازی می‌شود.

احسان طاهری گفت: طرح شهید روح‌الله عجمیان با هدف شاداب‌سازی مدارس از ایام نوروز در استان آغاز و از ابتدای تابستان نیز وارد فاز ۲ شد.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این طرح گروه‌های جهادی دانش‌آموزی معلم‌محور با حضور در مدارس اقدام به تعمیر، رنگ‌آمیزی، دیوارنویسی و ایجاد حیاط پویا می‌کنند تا دانش‌آموزان در شروع سال تحصیلی با فضایی بانشاط و پویا روبرو شوند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای فروردین ۵۰ مدرسه شاداب‌سازی شدند، افزود: ۷۲۲ مدرسه در سراسر استان اعلام نیاز کردند که مدرسه‌شان شاداب‌سازی شود.


بیشتر بخوانید


طاهری بیان کرد: با تامین اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای هر مدرسه و تهیه ۹ تن رنگ، ۱۶۲ مدرسه تا پایان مرداد بهسازی و شاداب‌سازی می‌شود.

وی تصریح کرد: این مدارس از همه شهرستان‌ها و مناطق هفده‌گانه آموزشی استان است.

طاهری اظهار داشت: جهاد آموزشی نیز همچنان ادامه دارد و معلمان نسبت به آموزش دانش‌آموزان ضعیفی که در امتحانات خرداد نمرات قابل قبولی کسب نکردند، اقدام کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.