قالیباف:

بار دیگر به جهانیان ثابت شد «ما ملت امام حسینیم»

رئیس مجلس با اشاره به برگزاری باشکوه مراسمات محرم امسال، گفت: بار دیگر به جهانیان ثابت شد ما ملت امام حسینیم و شعله عشق دیرینه ایران به اهل بیت، برافروخته‌تر خواهد شد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۵ مرداد) مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور، گفت: مردم مؤمن ایران اسلامی، امسال بیش‌از گذشته و فراتر از پیش‌بینی‌ها، مجالس عزای سیدالشهدا را برپا کردند.

قالیباف ادامه داد: توطئه‌گران و دشمنان انقلاب که برای جدا کردن این مردم از اهل بیت (ع) برنامه‌ریزی کرده بودند، بازهم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسینیم و شعله عشق دیرینه ایران به اهل‌بیت علیهم‌السلام، برافروخته‌تر خواهد شد.

وی اظهار کرد: از تمامی بانیان خیر، واعظان معزز، مادحین ارجمند و عموم خادمان برگزاری مراسمات عزای محرم امسال در سراسر کشور تقدیر و تشکر می‌کنم. همچنین به‌طور ویژه از تمامی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های جان برکف میدانی در فراجا و سایر نهاد‌ها که با دقت و هوشمندی توطئه‌ها را خنثی کردند و آرامش و امنیت مردم را در مجالس عزاداری محرم امسال فراهم کردند تشکر می‌کنم و قدردان زحمات و ایثار آنان هستم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همچنین سالروز شهادت فرمانده متعهد و متخصص امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی را گرامی می‌دارم و به تمامی شهدای پرافتخار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
ما ملت حسین و حسینیان هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
ما ملت امام حسینیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
سلام پس چرا به مشکلات ملت امام حسین رسیدگی نمیکنید چرا ملت امام حسین در فقر وشرمندگی به سر میبرد ما کارکنان سازمان اموزش فنی وحرفه ای هم جز ملت امام حسین هستیم یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
بزرگ محترم مشکلات مردم رو درست کن ..... حرف زدن خوبه اما عمل نکردن فاجعه کشور داره از نیروی متخصص و جوان عاری میشه و به پوچی می رسه ....اگه تو حقوق بگیری نیروی بیکار که حقوق بگیر نیستن و حرفت رو گوش نمی گیرن مردم بیکار و گرسنه گوشی برای شنیدن ندارن ..؟
آخرین اخبار