حزباوی در انتظار بازی در جام بزرگان عرب

مدافع ایرانی السد امیدوار به انجام نخستین بازی خود در جام باشگاه‌های عرب است.

محمدامین حزباوی پس از انتقال شگفت انگیز از فولاد خوزستان به السد که در دومین سال بازی او در لیگ برتر ایران رقم خورد، هنوز فرصتی برای عرض اندام در تیم پرستاره فوتبال قطر را به دست نیاورده و در تمام مسابقات جام باشگاه‌های عرب نیمکت نشین بوده است.

این مدافع امید‌های ایران که با درخشش در دو مسابقه لیگ قهرمانان آسیا برای فولاد و دیدار‌های تیم المپیک توانست مورد توجه السد قطر قرار بگیرد و راهی این تیم شود، تاکنون فقط در یک مسابقه تدارکاتی مقابل رجا کازابلانکا مراکش به میدان رفته و در جام ملک سلمان شانس بازی به دست نیاورده است.

تیم فوتبال السد قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه امیر سلطان بن عبدالعزیز نخستین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های عرب را مقابل الشرطه عراق انجام می‌دهد که حزباوی امیدوار به حضور در این دیدار است.

حزباوی در سه دیدار گذشته السد در مرحله گروهی جام باشگاه‌های عرب مقابل الهلال عربستان، الوداد مراکش و الاهلی طرابلس لیبی نیمکت نشینی را تجربه کرده که امیدوار است امروز شرایط برای او تغییر پیدا کند و برابر الشرطه عراق به میدان برود.

مدافع ایرانی السد مثل تمام مسابقات قبل امروز هم مقابل الشرطه عراق جزو نفرات ذخیره دیده می‌شود و در ترکیب ابتدایی حضور ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.