مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

تونل دوم راه کربلا قبل از اربعین زیر بار ترافیک می‌رود

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تونل دوم راه کربلا در مسیر ایلام - مهران قبل از اربعین زیر بار ترافیک می‌رود.

فرشاد دوستی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام امروز در بازدید از تونل‌های محور ایلام - مهران گفت: عملیات روسازی لاین دوم (رفت) محور ایلام- مهران در محدوده تونل راه کربلا شامل تونل دوم راه کربلا و راه‌های طرفین در حال انجام است.

وی افزود: تا اربعین سال جاری تونل دوم راه کربلا و راه‌های طرفین آسفالت شده و زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام طول تونل دوم راه کربلا را ۷۲۰ متر عنوان کرد و یادآور شد: عملیات لاینینگ این تونل به اتمام رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول عملیات روسازی داخل تونل و راه‌های طرفین آن در مجموع به طول سه و نیم کیلومتر است.

دوستی بیان کرد: تلاش ما این است تا اربعین امسال بیشتر این پروژه‌ها تکمیل شده مورد بهره برداری قرار گیرد و این مهم در صورت تأمین و تخصیص به موقع اعتبار قابل تحقق است.

وی یادآور شد: علاوه بر تونل‌ها برای تکمیل بزرگراه ایلام- مهران چندین پروژه در حال اجرا است، پروژه‌های راهسازی قطعه رانشی و تقاطع‌های آن در محدوده تقاطع روستای ماربره، تقاطع غیر همسطح صالح آباد، احداث واریانت کنجانچم و پروژه شش خطه کردن مهران- پایانه مسافری از عمده پروژه‌های راهسازی محور ایلام- مهران هستند که مجموعه راه و شهرسازی، پیمانکاران و مشاورین شبانه روز در تلاش برای آماده سازی این پروژه‌ها تا اربعین هستند.

وی خاطر نشان کرد: این پروژ‌ها در اربعین سال گذشته به صورت موقت برای تسهیل تردد زائران زیر بار ترافیک قرار گرفتند و این مهم باعث شد گره ترافیک سال‌های گذشته در اربعین پارسال تکرار نشود و ترافیک مسیر راحت کنترل شود و پس از اربعین سال گذشته بلافاصله عملیات تکمیل این پروژه‌ها آغاز شد و هم اکنون پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.