برای نخستین‌بار؛

هیئت مادر و کودک در باغ‌موزه دفاع مقدس برپا شد

هیئت مادر و کودک برای نخستین بار از تاریخ ۸ تا ۱۱ مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا شد.

هیئت مادر و کودک برای نخستین بار ازتاریخ ۸ تا ۱۱ مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در مسجد جامع خرمشهرموزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا شد.

برنامه‌ها و فعالیت‌های متعدد و متنوع در دو حسینیه مجزای مادر و کودک، توسط خدام و مربیان طراحی اجرا شد که از مهمترین آن‌ها به حضور کودکان در کنار مادران شهدا، دسته دمامه زنی، سرود خوانی و فعالیت‌های ویژه کودکان با محوریت تربیت توحیدی با روضه‌های حسینی و... می‌توان اشاره کرد. 

سخنرانان این هیئت در این چهار روز، دکتر صالح قاسمی، دکتر زهرا جلوی، دکتر صفیه مطلق، سمیرا آزادی، استاد فاطمه جعفری، در موضوعات جوانی جمعیت، تمدن مهدوی مادرانه، زن در نهج البلاغه، تربیت توحیدی با روضه‌های حسینی، تدبر در نقش مادران و تربیت فرزند در قرآن با مادران گفتگو کردند.

 درروز پایانی دکتر احمدقیومی فرماندار شهر تهران به همراه خانم دکتر فاطمه رحمانی مشاور امور بانوان فرمانداری تهران نیز در هیئت حضور پیدا کرده و ملاقات صمیمانه ا‌ی با مادران و کودکان داشتند.

برچسب ها: هیئت ، محرم ۱۴۰۲ ، ماه محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.