شهرکرد به فرخشهر پرترددترین محور چهارمحال و بختیاری در تعطیلات آخر هفته

رئیس مرکز مدیریت راه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه روز گذشته که به خاطر گرمای بی‌سابقه تعطیل اعلام شد پرترددترین محور استان شهرکرد به فرخشهر با ۹۴ هزار و ۸۲۰ تردد اعلام شد.

لاله اشرفی گفت: طی سه روز گذشته که به خاطر گرمای بی‌سابقه تعطیل اعلام شد پرترددترین محور‌های استان به ترتیب شهرکرد ـ فرخشهر با ۹۴ هزار و ۸۲۰ تردد، محور فرخشهر ـ شهرکرد با ۹۱ هزار و ۱۳۷ تردد و محور سورشجان ـ شهرکرد با ۷۲ هزار و ۶۱۵ تردد اعلام شد.

رئیس مرکز مدیریت راه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: طی این سه روز ۱۸۲ هزار و ۹۳۷ خودرو وارد استان و در آخرین روز تعطیلی ۱۶۸ هزار و ۹۲۵ خودرو از استان خارج شدند.

وی ادامه داد: بیشترین پلاک‌هایی که در این مدت در استان دیده شد مسافرانی از استان‌های اصفهان، خوزستان، تهران، فارس و بوشهر بودند.


بیشتر بخوانید


اشرفی اظهار داشت: در حال حاضر ۲۸ دوربین نظارتی فعال در محور‌های استان مشغول فعالیت هستند که تردد خودرو‌ها و معایب جاده‌ای توسط کارشناسان دیده و از طریق دوربین‌ها ثبت می‌شوند و اگر مانعی مانند سنگ یا لاشه حیوان در جاده باشد قبل از گزارش مردمی رفع می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: ۱۰ محور اصلی استان هنوز مجهز به دوربین مداربسته نشدند که درخواست مورد نظر داده شده و منتظر موافقت از سمت مرکز هستیم.

وی با بیان اینکه با نامه قضایی و دستور نیروی انتظامی فیلم اتفاقات محور‌هایی که دوربین دارند به متقاضیان داده می‌شود، ادامه داد: متاسفانه دوربین‌های محور کوهرنگ و لردگان نسبت به میزان تردد، کم و نقطه کور در این محور بسیار است که با نصب دوربین این مشکلات کمتر می‌شود.

اشرفی در پایان گفت: مسافران قبل از هر سفری برای اطلاع از وضعیت راه‌ها، آب و هوا، مشکلات جاده‌ای، مجتمع‌های رفاهی، نمازخانه‌ها، جایگاه‌های سوخت و ... با شماره تماس ۱۴۱ تماس بگیرند یا از اپلیکیشن «سامانه ۱۴۱» استفاده کنند که در وقت اداری ۴ نفر و در زمان غیراداری ۲ نیرو در این بخش به مردم خدمات‌دهی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ZAGROSIAN
۱۷:۰۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
چهارخطه کردن شهرکرد به شیدا یعنی اتصال دو شهر زیبا و توریستی به همدیگر با مسافتی اندک
و هجوم مسافران و گردشگران مرکز استان و شهر شهرکرد به شهر ساحلی شیدا
آخرین اخبار