افزایش ۶۱ درصدی تردد طی ۳ روز گذشته در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: میزان تردد در تعطیلات روز‌های گذشته در استان اردبیل ۶۱ درصد افزایش یافته است.

کلیم‌الله وثوقی امروز در بازدید از محور اصلاندوز به کلیبر گفت: در تعطیلات‌های روزهای گذشته بیش از ۲۲۴ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است که این ترددها افزایش ۶۱ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه این میزان تردد در بازه زمانی ۱۱ الی ۱۳ مردادماه ثبت شده است، می گوید: محورهای اردبیل-سرچم، نیر- سراب، اصلاندوز- کلیبر و اردبیل به آستارا دارای بیشترین تردد در این بازه زمانی بوده‌اند.

او با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان افزود: با توجه به افزایش حدود دو برابری تردد در راه‌های استان ضروری است رانندگان حتماً با احتیاط تردد کنند تا سفر امن و آرامی در استان داشته باشند.

وثوقی با اشاره به ضرورت هوشمندسازی جاده‌های استان گفت: ۱۸۶ سامانه هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

او به وجود ترافیک در روزهای تعطیل در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و می گوید: مسافران و همشهریان قبل از سفر از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اردبیل اطلاع حاصل کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.