جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

دستاورد‌های بسیار خوبی در عرصه مقابله با انواع تهدیدات داریم

امیر سرتیپ خلبان هادیان گفت: به برکت خون شهدا، در عرصه مقابله با انواع تهدیدات، به دستاورد‌های خوبی دست یافته ایم.

امیرسرتیپ خلبان مهدی هادیان، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع کارکنان مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی این نیرو اظهار داشت: مرکز آموزش درجه‌داری شهید خضرایی به عنوان یکی از برترین‌های مراکز تربیتی نیروی هوایی ارتش است که افتخارات فراوانی را برای مجموعه نهاجا کسب کرده است.

وی با اشاره به ضرورت تلاش حداکثری و کار جهادی در ارتقای سطح علمی و آموزشی مراکز آموزشی نیروی هوایی عنوان کرد: باید در این راستا با قدرت بیشتر و به صورت جهادی و تحول‌گرا تلاش کنیم و تمام منابع را به بهترین نحو به کار بگیریم تا جوانانی شایسته، مومن، برومند، متخصص و ولایتمدار تقدیم این کشور کنیم.

امیر سرتیپ هادیان در ادامه با اشاره به جنگ شناختی و ترکیبی دشمن در عصر حاضر اظهار داشت: طبق بیانیه گام دوم انقلاب، تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور یکی از مهمترین برنامه‌های نیرو‌های مسلح است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه برای مقابله با تهدیدات و جنگ‌های شناختی و ترکیبی وظیفه ما به عنوان سربازان نظام اسلامی بیش از پیش است، تصریح کرد: به برکت خون شهدا، آزادگان و ایثارگران سرافراز در عرصه مقابله با انواع تهدیدات، به پیشرفت‎ها و دستاورد‌های بسیار خوبی دست یافته و توانسته‌ایم در این راستا تولید قدرت و امنیت کنیم.

 وی در پایان با اشاره منویات مقام معظم هبری (مدظله العالی) گفت:براساس تدابیر ارزشمند فرماندهی معظم کل قوا با کمک نیروی انسانی متخصص و متعهد می‌توانیم در زمینه‌های مختلف به فناوری و نوآوری دست یابیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
دمتون گرم ارتشی های عزیز خدا قوت
آخرین اخبار