پایان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان کشور در کرمان

برترین‌های مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر متوسطه اول سراسر کشور که در رشته کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی کرمان برگزار شد، معرفی شدند.

سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد دانش آموزان پسر گرامیداشت و یادواره شهدای مدرسه ثارالله شهرستان میانه و شهید شاخص مدافع امنیت کشور شهید روح الله عجمیان به میزبانی استان کرمان برگزار شد.

دانش آموزان در رشته کشتی آزاد با حضور ۳۸۰ ورزشکار در قالب ۲۶ تیم از استان‌های سراسر کشور در سالن چند منظوره دانشگاه شهید باهنر کرمان و در بخش کشتی فرنگی با حضور ۲۷۰ ورزشکار در قالب ۲۲ تیم از سراسر کشور به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها در رشته کشتی فرنگی، در وزن ۳۸ کیلوگرم بنیامین رستگار از استان فارس مقام اول و مدال طلا، محمدجواد عنایتی از استان خوزستان مقام دوم و مدال نقره، ابوالفضل چیتگران از استان مازندران و مهدی پلاشی از استان کرمان مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

در وزن ۴۴ کیلوگرم الان ویسی از استان کردستان مقام اول و مدال طلا، احمد بدرالدینی از استان کرمان مقام دوم و مدال نقره، محمدحسین رحیم آبادی از استان خراسان رضوی و ابوالفضل قجری از استان فارس به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

در وزن ۵۲ کیلوگرم امیرسام افشاری از شهرستان‌های تهران مقام اول و مدال طلا، محمد خزر از استان مازندران مقام دوم و مدال نقره، سیوان مهربانی از استان البرز و امیرمحمد شیرزاد از استان فارس به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۶۲ کیلوگرم امیرحسین سروری از شهرستان‌های تهران مقام اول و مدال طلا، اسماعیل طاهر دوست از استان اصفهان مقام دوم و مدال نقره، محمد کرم پور از استان لرستان و امیرصدرا گوهری‌زاده از استان زنجان مقام سوم و مدال برنز را به دست آوردند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم سید ارشد حسینی از استان کردستان مقام نخست و مدال طلا، سالار رمضانی از استان مازندران مقام دوم و مدال نقره، محمدصالح ملازاده از استان کرمان و رامین حیدری از شهرستان‌های تهران به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

در رشته کشتی آزاد در وزن ۳۸ کیلوگرم فردین زهروند از استان همدان مقام اول و مدال طلا، امیر مهدی مقدم از استان البرز مقام دوم و مدال نقره، محمد طا‌ها شاکر از شهرستان‌های تهران و بنیامین آشفته ماویان از استان خراسان رضوی به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را تصاحب کردند.

در وزن ۴۴ کیلوگرم سام ارشد از استان تهران مقام اول و مدال طلا، امیرمحمد رحیم نیا از استان لرستان مقام دوم و مدال نقره، بنیامین نقابی از استان خراسان رضوی و امیرمحمد شهنازی از استان مازندران به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را به دست آوردند.

در وزن ۵۲ کیلوگرم امیرحسین عباسی از استان تهران مقام اول و مدال طلا، طا‌ها هاشمی از استان مازندران مقام دوم و مدال نقره، سام ملکی از استان لرستان و امیر محمد شریعت از استان خراسان رضوی به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

در وزن ۶۲ کیلوگرم جواد دهقان‌زاده از استان مازندران مقام اول و مدال طلا، امیر محمد پیمانی از استان لرستان مقام دوم و مدال نقره، امیر مهدی حسینی از شهرستان‌های تهران و یوسف حسین پوران از خراسان رضوی به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم مهدی کرمی از استان مازندران مقام اول و مدال طلا، ماهان الماسی از شهرستان‌های تهران مقام دوم و مدال نقره، آیدین طریقی از استان گیلان و فراز خزایی از استان البرز مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

این مسابقات از روز چهارشنبه هفته جاری به میزبانی کرمان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.