جام از دست جهانبخش لیز خورد!

ستاره ایرانی فاینورد در کسب قهرمانی سوپر جام همراه تیمش ناکام ماند.

تیم فوتبال فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی خود به‌عنوان وینگر راست در اختیار داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ جمعه شب (به وقت ایران) در مسابقه سوپر جام فوتبال هلند در فصل ۲۳-۲۰۲۲ مقابل تیم آیندهوون، قهرمان جام حذفی قرار گرفت.

یاران جهانبخش که در فصل گذشته لیگ اردیویسه هلند به قهرمانی دست پیدا کردند، امشب هم در تلاش برای رسیدن به یک جام دیگر با کسب پیروزی مقابل آیندهوون بودند، اما نتیجه ایده‌آل آن‌ها به دست نیامد و مغلوب حریف دیرینه خود شدند.


علیرضا جهانبخش که انگیزه زیادی برای کسب دومین جام ارزشمند باشگاهی خود در فوتبال هلند بود و انگیزه زیادی برای مسابقه امشب مقابل آیندهوون داشت، در نیمه اول بهترین عملکرد را در بین بازیکنان تیمش ارائه داد که درخشش او منجر به گل و باز شدن دروازه حریف‌شان نشد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه ۱۲ یک سانتر به داخل محوطه جریمه فرساند که ارسال خطرناک او را والتر بنیتز، دروازه‌بان آیندهوون با خروج به موقع از دروازه مهار کرد و اجازه نداد توپ به مهاجمان فاینورد برسد.


ستاره ایرانی فاینورد در دقیقه ۲۵ هم دوباره یک حمله خطرناک برای تیمش به وجود آورد و این بار از یک فضای کوچک، سانتر خطرناکی به محوطه جریمه فرستاد که بازهم این توپ تبدیل به گل نشد.

جهانبخش پس از موقعیت‌سازی‌های پیاپی در دقیقه ۳۵ هم دست به انجام این کار زد که بازهم پاس در عمق او به مهاجمان فاینورد نرسید و این بار هم موقعیت این تیم وارد دروازه آیندهوون نشد.


نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما آیندهوون که در نیمه دوم هجومی‌تر کار کرده بود، در دقیقه ۷۹ توسط نوآ لانگ دروازه فاینورد را باز کرد تا کار یاران جهانبخش برای رسیدن به جام سخت‌تر شود.

تلاش یاران جهانبخش برای زدن گل تساوی تا پایان مسابقه ثمری نداشت و در نهایت فاینورد با شکست یک بر صفر مقابل آیندهوون نتوانست به قهرمانی در سوپر کاپ دست پیدا کند.

برچسب ها: جهانبخش ، فاینورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار