انهدام باند ۴ نفره سارقان محتویات خودرو در زاهدان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ سارق و یک مالخر حرفه‌ای با اعتراف به ۲۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان زاهدان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان زاهدان با توجه به حساسیت‌های به وجود آمده، بلافاصله اقدامات قانونی پلیس در این راستا آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان گفت: مأموران تخصصی کلانتری ۱۵ کریم آباد شهرستان زاهدان با انجام یک سری تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی ۳ نفر از سارقان حرفه‌ای را در بامداد گذشته حین انجام سرقت در سطح یکی از خیابان‌های شهر شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بررسی و بازجویی‌های اولیه پلیس در این خصوص گفت: مالخر پرونده نیز کمتر از یک ساعت توسط ماموران انتظامی شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

سردار جلیلیان با بیان اینکه تیم عملیاتی پلیس در بازدید نهایی از مخفیگاه مجرمان بالغ بر ۵ میلیارد ریال انواع لوازم و قطعات خودرو کشف کردند گفت: مجرمان دستگیر شده در بازجویی‌های نهایی به ۲۱ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار