رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان در مازندران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از رسیدگی به ۴۸ مورد تخلف دفاتر پیشخوان شهری و ICT روستایی در استان خبر داد.

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در جلسه مشترک کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی و کمیته تخلفات استان از تصویب صدور ۲۴ پروانه شهری و پروانه دفاتر ICT روستایی و رسیدگی به ۴۸ مورد تخلف دفاتر پیشخوان شهری و ICT روستایی در استان خبر داد.

او افزود: با توجه به ابلاغ اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان، کمیته تخلفات استان ناظر و مسئول رسیدگی به تخلفات انجام پذیرفته توسط دفاتر در خارج از قواعد تعیین شده می‌باشد.

اعزی گفت: با توجه به آیین نامه ابلاغی دفاتر پیشخوان دولت از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برای تخطی از هریک از مفاد تنظیم شده، جریمه‌ای در نظر گرفته شده است که در صورت تکرار هر یک از تخلفات، جریمه دوبرابر می‌شود و همچنین در صورت تایید علاوه بر جریمه‌های مذکور از امتیاز منفی، تعلیق فعالیت و لغو پروانه نیز استفاده می‌شود.

او افزود: تخلفات دفاتر مذکور با توجه به مفاد تعیین شده در اصول حاکم بررسی و اعمال مقررات از جمله درخواست تمدید مهلت جهت رفع مشکل، لغو امتیاز، اخطار کتبی و ... صورت گرفت.

در این جلسه بررسی وضعیت دفتر پیشخوان دولت و ICT روستایی استان بررسی و تعداد ۲۶ مورد تقاضا صدور، تغییر نشانی، تمدید و … در دستور کار قرار گرفت و با صدور ۲۴ پروانه دفتر پیشخوان شهری و دفتر ICT روستایی در استان موافقت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.