پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان در آسیا

رئیس جمهور با تبریک قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان در رقابت‌های آسیایی هند از تلاش‌های ارزنده تمامی مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی وزنه‌برداری قدردانی کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان در رقابت‌های آسیایی در هند نوشت: قهرمانی امیدبخش تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند، بار دیگر شایستگی پولادمردان میهن اسلامی را که بار‌ها در عرصه‌های مختلف جهانی افتخارآفرین شده‌اند، به نمایش گذاشت و مایه فخر و مباهات همه هموطنان شد.

رئیس‌جمهور درخشش‌های پی در پی اخیر در میادین ورزشی که حاصل تلاش بی‌وقفه و امیدوارانه نوجوانان و جوانان لایق این مرز و بوم است، گواهی بر استعداد و توانمندی‌های آنان در ساختن آینده‌ای سرافرازتر است.

آیت الله رئیسی یادآور شد: با کمال مسرت این پیروزی ارزشمند را به مردم قهرمان‌پرور ایران تبریک می‌گویم و از تلاش‌های ارزنده تمامی مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی وزنه‌برداری به ویژه ورزشکاران عزیز این رشته پرافتخار قدردانی می‌کنم. امیدوارم با افزایش حمایت‌ها شاهد تداوم موفقیت نوجوانان عزیز در سایر عرصه‌ها و میادین باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ماهواره بر قائم 105
۱۴:۴۷ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
آقای رئیسی این چیزا واسه ما آب و نون نمیشه و نخواهد شد قهرمانی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان در آسیا به چه درد ما میخوره به جای این کارا برید با تمام تمام توان از حوزه فضایی حمایت کنید که اینطوری درجا نزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
پیام تبریک به شما
به خاطراتفاق شیراز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
پیام تبریک به شما
به خاطراتفاق شیراز
آخرین اخبار