تقاطع‌های غیرهمسطح شهر زاهدان به زودی به بهره برداری می رسند

شهردار زاهدان از آغاز عملیات اجرایی ساخت سه تقاطع غیر همسطح در شهر زاهدان با اعتباری بیش از یک‌هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: تعدادی از این تقاطع ها به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

محمد امیر براهویی  اظهار کرد: به منظور روان سازی ترافیک در زاهدان و رفاه حال شهروندان سه تقاطع غیرهمسطح همزمان در حال ساخت است و تجهیز کارگاه شده‌اند.

وی افزود: تقاطع زیباشهر واقع در میدان خاتم به صورت مشارکتی با راه آهن در حال ساخت است که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد مواجه بوده و تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

شهردار زاهدان ادامه داد: تقاطع شهید آیت الله سلیمانی واقع در میدان کارگر نیز با پیشرفت ۴۰ درصدی روبرو بوده و امید است که تا پایان سال افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: تقاطع میرحسینی و طباطبایی به عنوان سومین تقاطع با پیشرفت ۱۰ درصدی روبرو است تمام تلاش ما بر این است تا در بازه زمانی ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

براهویی با بیان اینکه اعتبات این تقاطع ها بیش از یک‌هزار میلیارد تومان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: زاهدان بر اساس طرح جامع ترافیک باید دارای هفت تقاطع غیرهمسطح باشد که تاکنون یک مورد دارد، و سه تقاطع فوق نیز در دستور ساخت است.

وی گفت: تسهیل دسترسی و توسعه حمل و نقل به منظور کاهش گره‌های ترافیکی از موارد مورد توجه برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان است که در اولویت قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار