ساعی: در وزن هفتم تکواندو یونیورسیاد ناداوری صورت گرفت/ ورزشکاران ما نتایج خوبی کسب کردند

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در وزن هفتم مسابقات یونیورسیاد جهان ناداوری صورت کرفت و چینی ها هم به این موضوع اذعان داشتند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو درباره نتایج تکواندوکاران در مسابقات یونیور سیاد دانشجویان جهان اظهار کرد: ورزشکاران ما نسبت به گذشته عملکرد خوبی داشتند و تعداد  و رنگ مدال های بهتری به دست آوردند و ان شا الله  فردا  هم مسابقات تیمی ما شروع می شود که امیدوارم بتوانند همانند گذشته  در این مسابقات هم نتایج خوبی به دست آورند. همچنین آرزوی موفقیت برای تمام کاروان ورزشی ایران در این رقابت‌ها می کنم. 

او افزود: عملکرد ورزشکاران در مسابقات دانشجویان جهان  خوب بود و ورزشکاران عالی کار کردند و نتایج راضی کننده است. البته در وزن ۷ یک ناداوری بدی صورت گرفت  و تکواندوکار ما با ورزشکار چین بازی داشت و طوری ناداوری شد که خود چینی ها هم اذعان  دارند که حق ورزشکار  ایران بود که قهرمان این مسابقات شود.  در کل عملکرد ورزشکاران هم در بخش بانوان هم در بخش آقایان نسبت به  گذشته بهتر بود. در بخش بانوان تعداد و رنگ  مدال ها افزایش داشت و در آقایان هم شاهد این موضوع بودیم. ان شا الله  در بازی های تیمی که فردا شروع می شود بچه ها به خوبی بدرخشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار