عبور از چالش‌های پیش رو با نقش دادن به تشکل‌های مردم نهاد

معاون عقیدتی‌سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: با نقش دادن به تشکل‌های مردم نهاد، می‌توان از چالش‌های روز نظیر چالش‌های اقتصادی، اجتماعی و... عبور کرد.

سردار رسول سنایی‌راد در سفر به شهرکرد، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری استان محرومی است و خدمت به محرومین ارزش بسیار بالایی دارد، به ویژه اگر منجر به محرومیت زدایی شود.

وی شکل‌گیری حکومت دینی را متکی بر هیات، مسجد و شبکه‌های تبلیغی مردم نهاد دانست و افزود: با نقش دادن به تشکل‌های مردم نهاد، می‌توان ازچالش‌های روز نظیر چالش‌های اقتصادی، اجتماعی و. عبور کرد.

سردار سنایی راد مشارکت مردمی در حوزه سیاست را عامل رفع تهدیدات دانست و اضافه کرد: انتخابات نماد قوت ملی ایران است و باید قوی و با مشارکت بالا برگزار شود، چالش‌های اجتماعی، اقتصادی و توسعه‌ای با سمن‌های مردم نهاد قابل حل است.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باعث افتخار است که تشکل‌ها با احساس تکلیف، راه رزمندگان و آزادگان را دنبال می‌کنند.

وی افزود: تشکل‌ها، خیرانه و بدون چشم داشت تلاش می‌کنند و تربیت شدگان مکتب اسلام و امام هستند، جا‌های دیگر از این سرمایه عظیم اجتماعی که با رهبری امامین انقلاب کار را دنبال می‌کنند، بی‌بهره هستند.


بیشتر بخوانید


حیدری ضمن تاکید بر ضرورت یاری دهی دستگاه‌های اجرایی به تشکل‌های مردم نهاد، اضافه کرد: پیچیده‌ترین نوع مدیریت، مدیریت نظامی است چراکه در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، با مشارکت مردمی بر دشمن فائق آمدیم و در جنگ نابرابر، حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم، با مشارکت مردمی پیروزی تضمین می‌شود، برای موفقیت به مشارکت مردمی نیاز است.

محسن حسین‌میرزایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار داشت: حضور و مشارکت در انتخابات تجلی‌گر دموکراسی و مردم سالاری است؛ در انتخابات این مردم هستند که نقش اصلی و اساسی را ایفا می‌کنند، مردم خود در هیئت‌های اجرایی، انتخابات را اداره می‌کنند، خود کاندید انتخاباتی مجلس می‌شوند و خود برای رای دادن پای صندوق‌ها حاضر می‌شوند. به عبارتی انتخابات در جمهوری اسلامی نماد بارز مردم‌سالاری و دموکراسی آن هم از نوع مردم سالاری دینی است.

محسن دهقانی‌نیا دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی استان گفت: مسئله‌ی امروز کشور ما پیشگیری و مقابله با فساد در جهت امیدآفرینی و بازگشت سرمایه‌های ملی و عمومی به کشور است.

گفتنی است؛ نشست معاون سیاسی عقیدتی فرماندهی کل قوا، استاندار چهارمحال‌وبختیاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیر کل امور اجتماعی استانداری، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد استان و همچنین جمعی از مسئولان سازمان‌های مردم نهاد در سالن اجتماعات استانداری چهارمحال‌و‌بختیاری برگزار شد.

همچنین در پایان مراسم، مجوز فعالیت استانی ۱۵ تشکل مردمی تقدیم مسئولان این سمن‌ها و هیات‌ها گردید و از زحمات تمامی سمن‌ها و تشکل‌های مردمی و اجتماعی کمال تقدیر و تشکر به عمل آمد.

عبور از چالش‌های پیش رو با نقش دادن به تشکل‌های مردم نهاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
تفکری که قدرت مطلق را حق خواص، و خاص بودن را براساس موقعیت و شرایط اجتماعی از میان افراد عادی تعیین میکند که علم و فضیلت بیشتر از دیگران ندارند، و ارعاب و کشتار را بعنوان عبادت برتر و محور قدرت، و ظلم بالسویه را عدل، و مردم را فاقد عقل و حق نظر و اعتراض میداند، چنانچه به حکومت برسد، جهنم واقعی بر سرنوشت مردم بخصوص ازادگان و فهیم و روشن ضمیر حاکم خواهد کرد.
آخرین اخبار