آزمون استخدامی آموزش وپرورش بیش از ۴۰ هزار داوطلب از خراسان رضوی داشت

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: ۴۰ هزار و ۲۶۳ نفر از این استان در مرحله کتبی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز وزارت آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور شرکت کردند.

محمد موسوی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: این آزمون امروز در مشهد و هفت شهرستان خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور برگزار شد و قرار است از این تعداد ۲ هزار و ۴۷۹ نفر جذب وزارت آموزش و پرورش در حوزه خراسان رضوی شوند.

او افزود: بیش از ۳۲۵ هزار نفر در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۲ هزار ۱۸۴ نفر جذب خواهند شد، همچنین از این تعداد ۱۸ هزار ۸۸۷ نفر برای ۱۲ رشته دبیری و ۳ هزار و ۲۹۷ نفر برای ۱۷ رشته هنرآموزی در نظر گرفته شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی ادامه داد: مرحله اول آزمون یعنی بخش کتبی با سهم ۶۰ درصدی با منابع مشخص در بخش عمومی و بخش تخصصی که در دفترچه اعلام شده بود، برگزار شده است.

موسوی بیان کرد: منابع شایستگی‌های اختصاصی از کتب درسی و راهنمای کتب معلم به منظور آشنایی اولیه با منابع و ظرافت‌های معلمی پیش از ورود به فرآیند آزمون انتخاب شده است.

او تصریح کرد: با اعلام نتایج مرحله آزمون کتبی و مشخص شدن اسامی چند برابر ظرفیت، مرحله ارزیابی تکمیلی به منظور اعلام نتایج نهایی در شهریور ماه صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.