ابوالقاسم چنکشی؛

داستان پر غصه برخی از بیمه گران درباره عملکرد بیمه‌های دانا و سلامت

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از برخی عملکردهای بیمه سلامت و دانا در شهرستان نظرآباد استان البرز گلایه کرد.

کمتر کسی است که از مزایای بیمه آگاهی نداشته باشد. بیمه‌ها نقش حمایتگر برای اقشار مختلف جامعه را دارند تا بتوانند در زمان‌های ضروری به آن‌ها خدمات رسانی کنند. در کشور ما بیمه های مختلفی وجود دارد، بیمه های دانا و سلامت از جمله بیمه هایی هستند که خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه می دهند.

اما شهروندخبرنگار ما که ساکن شهرستان نظرآباد استان البرز است از برخی عملکردهای این بیمه ها گلایه کرده است  و با ارسال پیامی درخواست رسیدگی به این مشکلات را دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار

باسلام بنده از عملکرد بیمه‌های پایه و تکمیلی سلامت و دانا گلایه مندم. بیمه سلامت که برای خدمات درمانی کارمندی در نظر گرفته شده است بسیاری از دارو‌ها را پوشش نمی‌دهد، اغلب به علت مسئله مالیات بسیاری از مطب‌ها از پذیرش ممانعت می‌کنند. بیمه تکمیلی دانا نیز هرسال یا دوسال یکبار تغییر می‌کند واین موجب تغییر رویه ها، مراکز طرف قرارداد و ... میشود که به ضرر بیمه شده هاست، برخی خدمات لیست شده درسایت این بیمه ارائه نمی‌شود، وقتی در شهری مراکز طرف قراردادی نیست چرا فرانشیز دریافت می‌شود، چرا خسارت درمان با فاصله زیاد بعد از تحویل وتایید مدارک واریز می‌شود، چرا اغلب مراکز دولتی  و بیمارستان‌ها با این بیمه قرارداد ندارند؟ چرا تایید تجرد یا عدم اشتغال فرزندان تحت پوشش  بیمه، درسن خاصی حتما باید بامراجعه حضوری باشد. خواهش میکنم به این موضوعا ت رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار