ایکاردی در فکر بازنشستگی بود

وندا نارا بیماری‌اش را تایید‌ کرد: هنوز در شوکم

وندا نارا بدون اشاره به نام بیماری‌اش توضیح می‌دهد که شرایط سختی را سپری می‌کند.

"پرستار‌ها من را در آغوش گرفتند و گریه کردند. فکر کردم دارم می‌میرم و به من نمی‌گویند. هنوز در شوک هستم''. با این جملات مصاحبه وندا نارا با آنخل دی‌بریتو، روزنامه نگار آرژانتینی آغاز می‌شود. حرف‌هایی که در واقع شایعات هفته‌های اخیر مبنی بر ابتلای همسر مائورو ایکاردی به سرطان خون را تایید می‌کند.

شوک به خانواده

روزنامه‌نگاری که با نارا مصاحبه کرده نام بیماری را ذکر نمی‌کند ("او آن را به من محرمانه گفت، اما تا زمانی که نگوید، نامش را نمی‌گویم")، اما از داستان متوجه می‌شویم که وضعیت چقدر پیچیده است.

نارا گفت: "از تلویزیون فهمیدم، هیچکس به من چیزی نگفت. وحشت کردم، چون متوجه نشدم چه اتفاقی دارد می‌افتد. ۵ آزمایش انجام داده بودم و برخی از مقادیر در آزمایش غیرطبیعی بود، پزشکان مشکوک بودند، اما تا زمانی که نتیجه نمونه‌برداری از بافت بدن نرسیده بود، چیزی تشخیص ندادند. "

ایکاردی به بازنشستگی فکر کرده است

خبری که به وضوح همه را شوکه کرد، اول از همه خانواده نارا که سه فرزند از ماکسی لوپز و دو فرزند از ایکاردی دارد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نارا گفت: "مائورو به خداحافظی از فوتبال فکر می‌کرد، خواهرم زایرا از تعطیلات بازگشت، مادرم روی زمین دراز کشیده بود و فرزندانم برای آنچه شنیده بودند گریه می‌کردند. من قوی شدم، اما همه چیز فرو ریخت. "

آخر هفته گذشته، مهاجم سابق اینتر به همراه همسرش به استانبول بازگشت تا قرارداد جدیدی با گالاتاسرای امضا کند.

درمان در آرژانتین

به گزارش رسانه‌های آرژانتینی، وندا با وجود داشتن ۱۵ سال پزشک معتمد در میلان، درمان را در کشور خودش ادامه خواهد داد.

او درمان را در بیمارستان فوندالئو در بوئنوس آیرس، یک مرکز متخصص در بیماری‌های هماتولوژیک آغاز کرد. روزنامه نگار آرژانتینی در این باره توضیح داد: "وندا از پزشکانی که بیماری‌اش را تشخیص دادند، بسیار راضی است. "

نارا اعلام کرد که پیش از سفر به ترکیه قصد نداشت این آزمایشات را انجام بدهد: "خدا را شکر که آن‌ها را انجام دادم. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار