معاون سیما خبر داد

افزایش سهم تولیدات استانی در شبکه های سراسری

معاون سیمای صداو سیما گفت: سهم تولیدات استانی در شبکه های سراسری افزایش خواهد یافت.

برمهانى  معاون سیما امروز در شهرستان زاهدان در نشست مشترک شورای مدیران و   معاونان صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان گفت: در دوره تحولى رسانه ملى بنا داريم با هم افزايى، توليدات استانى در آنتن شبكه هاى سراسرى سيما سهم بيشترى داشته باشد و براى اين مهم روى ظرفيت هاى اين استان هم حساب باز كرده ايم.

برمهانى با اشاره به نمونه های موفق برنامه سازى كه به ظرفيت هاى اقتصادى و گردشگرى اين استان پرداخته است، خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه هايى همچون بیكرانه و دورت بگردم ايران، سری جدید مستند ایران با موضوع استان سیستان و بلوچستان آغاز شده و اختصاص ۲۰ قسمت به اين خطه به نسبتِ ميزان پرداختن به ديگر استان ها در اين مجموعه فاخر، بيانگر توجه ويژه سيما به اين استان است.

وى ادامه داد: سریال پرمخاطب نون خ در فصل پنج قرار است به استان سیستان و بلوچستان سفر كند و بخش هايى از داستان آن در این خطه رقم بخورد.

برمهانى با بيان اينكه سيما در راستاى عدالت رسانه ای، استفاده از هنرمندان سراسر كشور را مدنظر دارد، تصريح كرد: با همین نگاه، بيش از ۳۰۰ نفر از هنرمندان و بازیگران تئاتری این استان در سریال بزرگ سلمان فارسی نقش آفرينى دارند.

وى با اشاره به عمليات رسانه اى سيما در دهه اول محرم امسال و برنامه ريزى براى روزهای اربعين و پايانى ماه صفر گفت: با تلاش همكارانم امسال شاهد افزایش محسوس مخاطبان سيما در دهه اول امسال در مقايسه با پارسال هستيم.

همچنين کیخا مدیرکل صداوسیمای استان سيستان و بلوچستان در این جلسه گزارشی از ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی استان برای پخش از شبکه های ملی ارائه کرد و خواستار تعامل بیشتر و توليدات مشترک با شبکه های سیما شد.

در این جلسه برخی از مدیران شبکه ها، مدیرکل دفتر فیلنامه رسانه ملی، روسای مراکز سیمافیلم و پویانمایی و معاونان صداوسیمای استان در خصوص همکاری های مشترک نکاتی مطرح کردند.

برچسب ها: صداوسیما ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار