استقرار ۵۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهر انابد بردسکن

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن گفت: با توجه به راه اندازی بیمارستان صحرایی در شهر انابد، تعداد ۵۰ پزشک متخصص و عمومی در این مرکز درمانی مستقر شدند.

مهدی عاشوری فر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن در بازدید از بیمارستان صحرایی انابد گفت: با توجه به محرومیت منطقه تصمیم گرفته شد بیمارستان صحرایی در مرکز شهر انابد برپا شود و تمامی بیماران نیازمند به صورت رایگان ویزیت شوند.

او ضمن تقدیر از حضور ۵۰ پزشک متخصص و عمومی که بدون هیچ گونه چشم داشتی به مردم منطقه به ارائه خدمات پزشکی می‌پردازند، افزود: با توجه به استقبال مردم می‌طلبد بسیج جامعه پزشکی استان در طول سال نسبت به برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم این شهرستان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن همچنین از شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان ولیعصر بردسکن در تامین پزشکان و تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان صحرایی نیز تقدیر کرد.

در ادامه، علی پورمحمد جانشین فرمانده سپاه بردسکن گفت:  بیمارستان صحرایی از امروز ۱۱ مردادماه به مدت سه روز در نوبت صبح و بعدازظهر فعال و با استقرار ۵۰ پزشک متخصص و عمومی در بیش از ۲۰ رشته پزشکی آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند.

جانشین فرمانده سپاه بردسکن ادامه داد: با توجه به اینکه خانه‌های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت در این ایام تعطیل می‌باشند، یک پزشک عمومی در مجاورت بیمارستان صحرایی استقرار و بیماران می‌توانند بدون مراجعه به خانه‌های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت فرم ارجاع خود را برای پزشک مورد نظر بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.