امکان ثبت‌نام گروهی برای راهپیمایی اربعین درسامانه سماح فراهم شد

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: امکان ثبت‌نام گروهی برای راهپیمایی اربعین در سامانه سماح فراهم شد.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان  با اشاره به  اینکه ثبت‌نام برای حضور در راهپیمایی اربعین در سامانه سماح از ۲۸ تیر ماه مصادف با اول محرم آغاز شده گفت:  بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت این ثبت نام تا ۲۵ صفر ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام حسین اژدری با بیان اینکه از ویژگی‌های ثبت‌نام برای راهپیمایی بزرگ اربعین امسال ایجاد امکان ثبت‌نام گروهی است افزود:  ثبت‌نام گروهی تا ۴۰ نفر امکان پذیر است.

او با بیان اینکه اعزام به راهپیمایی اربعین از ۲۷ مرداد ماه مصادف با اول ماه صفر آغاز می‌شود، گفت: همه زائران باید در سامانه سماح ثبت نام کنند، اما روش سفر آن‌ها به صورت زمینی و یا هوایی به انتخاب خودشان خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسین اژدری با بیان اینکه اعتبار گذرنامه‌ای اربعین ۵ ساله خواهد بود، ابراز داشت: پدران می‌توانند برای فرزندان خود هم در نرم افزار پلیس من و هم حضوری درخواست گذرنامه ویژه اربعین بدهند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته ۲۴۶ هزار و ۹۳ نفر از استان اصفهان برای سفر اربعین اقدام کردند، ادامه داد: در این بین شهر اصفهان با ۱۴۸ هزار و ۵۷۳ نفر، خمینی شهر با ۲۰ هزار و ۳۸۳ نفر و نجف آباد با ۱۳ هزار و ۸۷۱ نفر بیشترین ثبت‌نامی را داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار